ik bedoel, hoe begin ik met 1 zaadje?
is het nog 'levensvatbaar'?
wie weet welke procedure het heeft afgelegd voor het in mijn 5gr zakje terecht is gekomen?
ik heb totaal niks in huis en was eigenlijk nooit van plan om ooit zelf te kweken.
het komt uit Tilburg, Rif (coffeeshop, Besterdring)
ik heb hier nog wel een redelijk grote stenen pot staan, leeg, er heeft ooit een orchidee in gestaan, wonderbaarlijk heeft die het niet overleeft
hoe verzorg ik ne White Widow?
ik ben niet echt van plan om een hele constructie te bouwen of maandlonen erdoor te jagen voor elentrik (kan het correct nederlands woord nie typen op dit moment, hoe zou da toch komen, lol )
ik heb hier wel een vensterbank die heel veel licht heeft en enkel glas heeft (warmte genoeg denk ik met buitentemp van +25)
Als je een zaadje in je 5gr zakje hebt gevonden is het normaal niet meer levensvatbaar, gewoon proberen te laten kiemen, steek het in een nat watje, en laat het twee dagen rusten en zie of het uitkomt.
Ik had laatst 2 zaadjes in een 5gr zakje uit de shiva in tilburg, zaadjes waren ook niet levensvatbaar :s
succes
gooi het in een glas water , als het naar de bodem zinkt na 24 uur is het levensvatbaar , als ze bruin en hard is is ze normaal ok
wss afkomstig van herma planten